Pokud máte e-shop nebo jakýkoliv web, kde potřebujete od lidí vyplnit jejich kontaktní údaje, tak zbystřete. Za nasazení této vychytávky vás budou vaši zákazníci milovat.

Nakupujete hodně na internetu? Tak už jste se s tím možná setkali – vyplňujete svoji adresu, zadáte prvních pár písmen ulice, formulář vám hned našeptá tu vaši a sám doplní město, poštovní směrovací číslo atd. Nebo potřebujete zadat firemní údaje – vyplníte pár znaků z názvu firmy a už se nabízí v našeptávači ta vaše a e-shop si sám vyplní adresu, IČ, DIČ atd. Kouzla a čáry? Kdepak, to jen osvícený majitel e-shopu pravděpodobně nasadil službu Foxentry.cz a pomohl sobě i svým zákazníkům.

Automatická validace formulářů pro každého

Pokud si validace neřeší e-shop ve své vlastní režii, tak má s velkou pravděpodobností nasazené řešení od Foxentry.cz, které vám výše zmíněné kouzelné formuláře zařídí i pro váš e-shop doslova za pár korun. Troufám si tvrdit, že řešit validaci ve vlastní režii nedává pro 99 % případů smysl.

Já osobně miluji každý shop, který má Foxentry nasazené a lehce nenavidím ten, který ho nemá. Pokud nakupujete na internetu často a není to stále u stejného shopu, kde máte údaje uložené, tak na e-shopech s Foxentry šetříte dlouhé minuty svého drahocenného času a hlavně své nervy. Určitě už jste se setkali s tím, že e-shop po vás chce nějaký údaj, vy ho zadáte a on suše oznámí, že je zadaný špatně. Kolikrát jste málem rozmlátili telefon nebo notebook, když shop, nebo spíš jeho praštěný vývojář, chce telefon ve tvaru +420111222333 a tvrdošíjně odmítá jakýkoliv jiný zápis? Kolikrát jste zadali PSČ ve tvaru 110 00, ale shop si trval na tom, že chce 11000? Pokud dělám navíc objednávku v mobilu a e-shop mě takto školí 5 minut, je velká šance, že jdu nakoupit jinam.

Co umí Foxentry a jak pomůže vašemu e-shopu

  • našeptávač adres – zadáte pár znaků z adresy a umělá inteligence doplní celou adresu (vyzkoušejte si jak to funguje naživo)
  • validace e-mailů – vyřeší překlepy typu franta@seynam.cz, eliminuje falešné registrace na vymyšlené e-maily (mrkněte jak to dělá)
  • validace telefonů – kromě správně syntaxe Foxentry číslo prověří i u operátora a řekneme vám, jak na tom je (více o validaci telefonních čísel)
  • našeptávač firem – stačí pár znaků a doplní se vám veškeré info o firmě. Pokud si napojíte Foxentry na své CRM, víte o zákaznících vše (co všechno to umí)
  • validace jmen – opraví překlepy, takže nebudete mít zákazníka jménem Matrin, odhadne pohlaví a jméno vyskloňuje například pro oslovení v newsletteru (jak to funguje v praxi)
  • pročištění databáze – jakoukoliv starší databázi vám Foxentry vyčistí a opraví v ní chyby. Jednoduše nahrajete data a dostanete opravená (sledujte co všechno vám vyčistí)

Jak Foxentry nasadit na e-shop

Tohle je další skvělá věc. Pro nasazení Foxentry na váš web nepotřebujete žádné složité programování, vše si můžete udělat sami.

Nejprve musíte do stránek vložit kousek kódu, který vám Foxentry vygeneruje. Buď vložení naklikáte ve svém e-shopovém řešení, protože Foxentry umí spolupracovat se spoustou e-shopových řešení jako je například Shoptet, Eshop-rychle, Presta shop atd. (kompletní seznam podporovaných  řešení), nebo kód nasadíte jednoduše přes Tag manager na jakýkoliv web od jakéhokoliv poskytovatele.

TIP: Láká vás Bitcoin, ale netušíte, která bije? Mrkněte na kurz pro začátečníky, kde se naučíte úplně zdarma vše důležité a pochopíte základy. Kurz Jak začít s Bitcoinem.

Jakmile máte na webu kód, vrátíte se do administrace Foxentry a naklikáte si propojení jednotlivých polí. Zjednodušeně řečeno, řeknete Foxentry, které pole na vašem webu je e-mail, které adresa, které telefon atd. A to je vše. Pokud jste vše naklikali správně, Foxentry běží a usnadňuje zákazníkům nakupování u vás. Nemluvě o tom, že od teď máte o zákaznících jen správná data a nestane se vám, že se třeba balíček vrátí, protože adresa neexistuje.

Kolik to stojí

Další dobrá zpráva je, že pro vyzkoušení to nestojí nic. Můžete si založit účet a jednoduše si zdarma vše vyzkoušet. Nekupujete tak zajíce v pytli.

Pokud vám vše funguje jak má a chcete Foxentry využívat trvale, zvolíte si měsíční platbu, která se hodí pro vaši návštěvnost. Pokud máte spíše menší či střední e-shop, zřejmě si vystačíte s tarifem za 299 Kč/měsíc bez DPH, protože ten v sobě obsahuje 1 000 validací e-mailu, telefonu i firmy a ještě více validací dalších položek. Podle mě vám vystačí na téměř 1 000 objednávek měsíčně (chápu, proč Foxentry uvádí 750 – nechává si nějakou rezervu na opakované validace a podobně). Pokud se do tarifu nevejdete o pár objednávek a nedává ekonomický smysl skočit na tarif za trojnásobek, doplatíte jen validace nad limit. Například validace e-mailu nad limit vyjde na necelých 20 haléřů. Podívejte se na kompletní ceník a tarify.Ceník

Závěr

Není na internetu moc služeb, ze kterých bych byl bez výhrad nadšen. Foxentry je jednou z nich. Tady prostě není co vytknout. Od perfektního webu, popisu služby, před návody až po samotnou instalaci je vše jasné, promyšlené a intuitivní. Samotná služba pak přináší e-shopům i jejich zákazníkům hmatatelné výhody a opravdu řeší nějaký problém. Mnoho startupů řeší neexistující problémy a chtějí za to řádově více peněz 🙂

Znám Foxentry z obou stran, jako jejich zákazník i jako uživatel e-shopů, kde je nasazeno a z obou stran to dává smysl:

  • máme Foxentry nasazené na e-shopu SW.cz a jasně vidíme, že nám odpadly objednávky na nesmyslná IČ, odpadli zákazníci, kteří se překlepli v e-mailu a my jsme jim licenci doručili do černé díry atd.
  • jak už jsem zmiňoval výše, jako zákazník e-shopů doslova rostu, když mám vyplňovat doručovací údaje v mobilu a e-shop se mnou hraje hru „uhodni, co po tobě chci“. Takže díky bohu za všechny prozíravé majitele e-shopů, kteří nasadí Foxentry.

Vyzkoušejte si Foxentry zdarma

 

Související články: